U prostorima Hrvatskog povijesnog muzeja 30. ožujka ove godine održana je godišnja skupština Hrvatske udruge nastavnika povijesti. Članovi upravnog odbora Dea Marić (predsjednica), Igor Jovanović (potpredsjednik) i Vedran Ristić (tajnik) podnijeli su izvješće o aktivnostima i realiziranim projektima udruge tijekom protekle godine.
Nakon pauze za kavu započelo je predstavljanje predstojećih projekata i mogućnosti za stručno usavršavanje. Igor Jovanović predstavio je međunarodnu ljetnu školu EUROCLIO-a koja će se ove godine održati u Osijeku pod nazivom Rethinking Approaches to Diversity & Violence in History Education Sharing European Histories. Škola će se baviti sukobima na području Hrvatske od Drugoga svjetskog rata do Domovinskog rata. Sudionici iz cijele Europe sudjelovati će u radionicama pod vodstvom članova HUNP-a i suradnika, a planirana je i terenska nastava. Škola će se održati krajem kolovoza. Domagoj Švigir predstavio je projekt EUROCLIO-a Learning to Disagree čija je svrha razvijati građanske kompetencije kroz diskusiju, dijalog i razgovor. Radionice u sklopu projekta održat će se tijekom 2020. godine. Tamara Janković predstavila je projekt How can arts and culture contribute to dealing with the Past. Helena Strugar izlagala je na temu Simulacija suđenja kao primjer nastavne aktivnosti iz Građanskog odgoja i obrazovanja.
Nakon izlaganja uslijedili su paneli posvećeni predstavljanju knjiga Židovi u Rijeci i liburnijskoj Istri (1938. – 1943.) Sanje Simper iz Gimazije Eugena Kumičića iz Opatije i Romi u Drugom svjetskom ratu u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj Danijela Vojaka iz Instituta društvenih znanosti Ivo Pilar. Panele je moderirao Josip Naglić.
Posljednju riječ imali su Deniver Vukelić i Miljenko Hajdarović, urednici za povijest iz izdavačkih kuća Školska knjiga i Profil Klett koji su poveli raspravu o novim udžbenicima i nastavnim materijalima koji prate novi kurikulum nastavnog predmeta Povijest.